چت

گفت‌وگو با مدیر عامل شرکت فرهنگ ماشین نصف جهان در غرفه فولاد 24

در آخرین روز نمایشگاه متالکس اصفهان؛ فولاد24 مصاحبه ای با آقای جواد فرهنگ، مدیر عامل شرکت فنی مهندسی فرهنگ ماشین نصف جهان در خصوص معرفی و خدمات این مجموعه داشت.

گفت‌وگو با مدیر عامل شرکت فرهنگ ماشین نصف جهان در غرفه فولاد 24

در ابتدای این مصاحبه فولاد24 از جناب آقای فرهنگ بابت حضورشان در غرفه آن تشکر کردند و خواهان معرفی مجموعه ارزشمند فرهنگ ماشین برای فعالان سایت فولاد 24 شدند.

تاریخچه و تولیدات شرکت فرهنگ ماشین نصف جهان

آقای فرهنگ ضمن معرفی خود به تاریخچه مجموعه فرهنگ ماشین و فعالیت آن پرداختند: من جواد فرهنگ مدیر عامل شرکت فرهنگ ماشین نصف در خدمت شما جهان هستم.

شرکت فرهنگ ماشین از سال ۱۳۹۲ در شهرک صنعتی مبارکه فعالیت خود را آغاز کرده است. ما در این مجموعه ۵ هزار متر کارخانه داریم و در زمینه ساخت و تولید قطعات صنعتی و خرید و فروش آهن‌آلات فعالیت می‌کنیم.

خدمات تخصصی فرهنگ ماشین

ایشان به پاسخ به سوال چه نوع خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه می‌دهید؟ فرمودند: مجموعه ما در استان اصفهان کلیه آهن‌آلات آلیاژی مانند ورق‌های ST52، A516، A283، CK45، MO40 و دیگر موارد را موجود دارد. همچنین ورق‌های فولاد مبارکه را به صورت کویل تهیه کرده‌ایم و خرده‌فروشی این محصولات را انجام می‌دهیم.

انواع برشکاری و خم کاری

مدیریت در خصوص خدمات برشکاری این مجموعه ادامه دادند: مجموعه ما مجهز به تجهیزات مدرن نظیر لیزر، نوار بر، واترجت، پلاسما، هواگاز، شیت‌کن ورق و دستگاه‌های خم CNC است. ما تمام سفارشات مشتریان را با این تجهیزات انجام می‌دهیم. فرهنگ ماشین یک کارخانه تولیدی است و تقریباً تمامی دستگاه‌های خدماتی مربوط به ورق را دارا می‌باشد.

چه امتیازاتی برای مشتریان خوش‌ حساب و ثابت خود در نظر دارید؟ 

آقای فرهنگ در پایان گفتند: تعهد ما به مشتریان، همان "آفر" ما به آن‌هاست. ما به تعهدات خود پایبندیم و سعی می‌کنیم همیشه خدمات باکیفیت و مشتری‌مدارانه ارائه دهیم.

دیدگاه ها
×