چت

قیمت نبشی و قوطی

نبشی و قوطی جر پرکاربرد ترین مقاطع فولادی می باشند که مقاومت بالا و وزن کم این محصولات امتیازی است که باعث شده درخواست های زیادی داشته باشند. همچنین عوامل موثری بر تعیین قیمت نبشی و قوطی وجود دارد که در این مقاله به آن میپردازیم

قیمت نبشی و قوطی

قیمت نبشی و قوطی

در صنعت ساختمان‌سازی از نبشی و قوطی به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساخت و ساز استفاده می‌شود. به دلیل کاربرد ممتاز این محصولات مهندسین قبل از اجرای پروژه در خصوص قیمت نبشی و قوطی اقدام می‌نمایند. در این مقاله قصد داریم شما را با عناوین زیر بیشتر آشنا کنیم:

✔ قیمت نبشی 

✔ قیمت قوطی

✔ قیمت نبشی و قوطی

✔ کاربرد نبشی و قوطی

✔ عوامل موثر بر قیمت نبشی و قوطی

✔ نتیجه گیری

 

 

قیمت نبشی

یکی از محصولات فولادی مهم که در مقاومت سازه و جلوگیری از ورود آب وهوا به داخل ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، نبشی می‌باشد. از این رومهندسین ساخت و ساز در صدد اطلاع از قیمت روز نبشی می‌باشند.

در واقع نبشی فولادی می‌باشد که از دو بال مساوی و نامساوی عمود برهم تشکیل می‌شود که به صورت حروف لاتین v، l می‌باشد. این مقطع فولادی در طول 6 و12 متری و در ضخامت‌های مختلف موجود می‌باشد. قیمت نبشی متناسب با ضخامت‌های مختلف آن، متفاوت می‌باشد.

نبشی فولادی

قیمت قوطی

پروفیل و قوطی آن یکی دیگر از مقاطع فولادی است که در صنعت ساختمان سازی و عمران بسیار کاربرد دارد. نیاز اساسی مهندسین به قیمت نبشی و قوطی، یکی از اولویت‌های اجرایی پروژه می باشد.

قوطی پروفیل در سایزها و ابعاد مختلف با جوش پذیری بالا از ورق‌های فولاد مبارکه، گیلان و اهواز تشکیل می‌شود. از جمله کارخانه‌هایی که قوطی پروفیل تولید می‌کنند: کارخانه های صابری، هیربد، یارا، صدرا، جهان و... می‌باشد.

قوطی پروفیل انواع مختلفی دارد از جمله قوطی پروفیل مبلی، ساختمانی، نورد سرد، گالوانیزه، ستونی و کامپوزیتی می‌باشد.
قیمت قوطی بر اساس اندازه، شکل، وزن و کاخانه تولید کننده متفاوت است.

قیمت قوطی فولادی

قیمت نبشی و قوطی

باتوجه به موارد کاربرد زیاد این محصولات، قیمت نبشی و قوطی نیز مانند سایر مقاطع فولادی غیرقابل پیش بینی و یا قابل پیش بینی می‌باشد. همواره مهندسین در صنایع مختلف روزانه به دنبال اطلاع دقیق از قیمت نبشی و قوطی، هستند. فولاد 24 مرجع فولادی بزرگی است که شما می‌توانید با مراجعه به آن، از قیمت نبشی و قوطی و هم چنین سایر محصولات فولادی، مطلع شوید. نیروهای پشتیبان ما روزانه در وب سایت فولاد 24 قیمت نبشی و قوطی و دیگر محصولات فولادی را اعلام می نمایند.

کاربرد نبشی و قوطی

قیمت نبشی و قوطی با توجه به کاربرد این محصولات کاملا به صرفه می‌باشد. نبشی و قوطی جز آن دسته از محصولات فولادی است که بسیار پر کاربرد است. ازجمله کاربردهای نبشی می توان به: اتصال سازه ها، اتصال ستون ها در پل سازی و سدسازی، ساخت اسکلت‌های فلزی، ساخت دکل، سازه‌های مربوط به آسانسور، ماشین آلات و تجهیزات و....اشاره کرد. نبشی به دلیل ویژگی مکانیکی و شمیایی که دارد از مقاومت بالا و وزن کم برخوردار است و این یکی از امتیازهایی است که سبب افزایش کاربرد این محصول می‌گردد.

از موارد استفاده قوطی در صنایع مختلف می‌توان به: ساخت انواع تخت خواب و مبلمان فلزی، پایه میز و صندلی و قفسه ،پل های هوایی و عابر پیاده، ساخت پایه اسکله در بنادر و... اشاره کرد.

باتوجه به کاربرد بی‌نظیر این مقاطع و نیز مقاومت زیاد آنها در برابر زنگ زدگی و خوردگی اطلاع داشتن از قیمت نبشی و قوطی جز درخواست های بیشمار مصرف کنندگان این محصولات می‌باشد.

عوامل موثر بر قیمت نبشی و قوطی

از جمله عوامل موثر بر قیمت نبشی و قوطی می توان به: وزن، اندازه، ضخامت و شرکت تولید کننده و هزینه های حمل نقل این محصولات اشاره کرد.
با توجه به این که نوسانات بازارهای فولادی قابل پیش بینی نمی‌باشد، مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره کرده ایم تاثیر مستقیم بر قیمت نبشی و قوطی می‌گذارند.

وزن ضخامت تولید کننده اندازه حمل و نقل

 

 

نتیجه گیری

در این مقاله ذکر کردیم که نبشی و قوطی جر پرکاربرد ترین مقاطع فولادی می باشد که مقاومت بالا و وزن کم این محصول امتیازی است که باعث شده درخواست‌های زیادی داشته باشند. همچنین عوامل موثر بر قیمت نبشی و قوطی را ذکر کردیم و گفتیم در طول 6 و 12متری در بازرهای فولادی به عرضه می‌رسید با ضخامت‌های مختلف که این تفاوت در ضخامت‌های آنها منجر شده است که قیمت نبشی و قوطی نیزافزایشی و یا کاهشی باشد.
فولاد 24 یک منبع عالی برای دریافت روزانه قیمت مقاطع فولادی می باشد که به صورت روزانه قیمت نبشی و قوطی و سایر محصولات فولادی را اعلام می‌نماید.
 

دیدگاه ها
×