چت

لزوم رفع موانع بر سر راه تولید ورق‌های فولادی

تولید ورق‌های فولادی در کشور باید حمایت شود، چراکه نیاز به این محصول مرتب درحال افزایش است. محمدمهدی یارجانلی مدیرعامل شرکت صنعت ورق ارین‌پاژ با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت اولین صادرکننده ورق‌های فولادی استان قم در سال ۹۶ و اولین صادرکننده ورق‌های بهبودیافته در سطح کشور است.

لزوم رفع موانع بر سر راه تولید ورق‌های فولادی

به گزارش روابط‌عمومی این شرکت، وی از ارتقای خط تولید این واحد صنعتی در آینده خبر داد و گفت: در شرایط سخت تحریم در آینده نزدیک خط بهینه ورق فولادی برای تامین نیازهای داخل کشور با کمک دانش بومی و متخصصان ایرانی راه‌اندازی می‌شود، درحالی‌که ما پیش از این ورق‌ها را از کشورهای شرق آسیا با هزینه‌های بسیاری خریداری می‌کردیم. یارجانلی گفت: جای خالی ورق تولیدی داخل را در صنایع بزرگی مانند ایران خودرو و لوازم خانگی و دیگر صنایع بزرگ در کشور می‌بینیم، درحالی‌که این ورق‌ها قابلیت رقابت با ورق‌های خارجی را دارد. این شرکت همیشه درحال تغییر و ارتقا است. با شرکتی در اسپانیا برای تولید ورق تفاهم‌نامه بسته شده است اما در بین صنعت ایران خودرو و سایپا ناشناخته است.

مدیرعامل شرکت صنعت ورق ارین پاژ افزود: این شرکت در آستانه تعطیلی و ورشکستگی قرار داشت ولی با همت پرسنل آن اکنون به قطب تولید ورق‌های فولادی کشور تبدیل شده و با یک نگاه درون‌نگری و بهره‌گیری از تخصص و دانش افراد بومی و با ماشین‌آلات تولید داخل و قطعات داخل اکنون درحال ارتقا و پیشرفت است. یارجانلی گفت: این شرکت در زمینه تولید محصولات فولادی با کیفیت برش خورده و اصلاح شده و تولید و توزیع لوله و پروفیل تخصصی خودرو با نیازهای قابل‌توجهی از مصرف کلاف‌ها و ورق‌های فولادی فعالیت می‌کند و این ورق‌های تولیدی که قابل قیاس با استانداردهای جهانی است به کشورهای منطقه هم صادر می‌شود.

دنیای اقتصاد

×