چت

صدرنشینی فولاد خوزستان در تامین نیاز شمش فولادی کشور

امین ابراهیمی با اشاره به جایگاه شرکت فولاد خوزستان در تامین نیاز کشور به شمش‌های فولادی اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان در ۲ ماهه نخست سال جاری، بالاترین سهم را در تامین نیاز کشور به شمش فولادی داشته است.

صدرنشینی فولاد خوزستان در تامین نیاز شمش فولادی کشور

وی افزود: در ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال، ۵۶ شرکت فولادی اقدام به عرضه شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا کرده‌اند که سهم فولاد خوزستان از کل عرضه شمش در بورس کالا ۲۲.۳ درصد و سهم این شرکت از کل معاملات شمش در بورس کالا ۲۲.۷ درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: این شرکت همچنین بالاترین سهم را هم در عرضه و هم معاملات شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا داشته است.

ابراهیمی ادامه داد: در ۲ ماهه نخست امسال، کل عرضه شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا بیش از ۲ میلیون و ۴۹۳ هزار تن بوده که ۵۵۵ هزار تن آن توسط فولاد خوزستان عرضه شده است. از این میزان عرضه، در مجموع بیش از یک میلیون و ۲۷۵ هزار تن شمش مورد معامله قرار گرفته که بیش از ۲۸۹ هزار تن از آن مربوط به شرکت فولاد خوزستان بوده است.

وی افزود: حجم معاملات شمش فولاد خوزستان در رینگ داخلی بورس کالا در ۲ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۹ درصد افزایش یافته است.

ابراهیمی عنوان کرد: همچنین کل ارزش فروش شمش فولادی فولاد خوزستان در رینگ داخلی بورس کالا در ۲ ماهه نخست امسال، ۶۰۲۳ میلیارد تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل، رشد قابل توجه ۲۰۹ درصدی را نشان می‌دهد./ ایسنا

دیدگاه ها
×