چت

شنیده‌ها درباره قیمت کویل ورق گرم غرب میانه آمریکا

تازه ترین گزارش‌ از بازار جهانی فولاد از کاهش جزئی قیمت کویل ورق گرم غرب میانه آمریکا حکایت دارد.

شنیده‌ها درباره قیمت کویل ورق گرم غرب میانه آمریکا

 براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن، قیمت کویل ورق گرم غرب میانه آمریکا در حدود ۳۸ دلار به ازای هر هاندردویت نوسان داشت به طورذی که خریداران با قیمت هدف ۴۰ دلار به ازای هر هاندردویت کارخانه‌ها موافقت نکردند.

ارزیابی روزانه فست‌مارکتز نشان می دهد: شاخص قیمت کویل ورق گرم، فوب کارخانه غرب میانه آمریکا ۳۷٫۹۳ دلار به ازای هر هاندردویت (۷۵۸٫۶۰ دلار به ازای هر تن) محاسبه شد که این نرخ نسبت به روز جمعه، ۰٫۲۴ درصد کاهش، اما در مقایسه با هفته قبل، ۲٫۵۳ درصد افزایش یافت. این محصول در این مدت به ترتیب با قیمت ۳۸٫۰۲ و ۳۷٫۰۶ دلار به ازای هر تن معامله می‌شد.

البته شاخص‌ها به‌دست‌آمده از معاملات و پیشنهادات خریداران و فروشندگان برایاین محصول در بازه ۳۷٫۵۰ تا ۴۰ دلار به ازای هر هاندردویت بود.

شنیده شده در بازار

در همین حال، خریداران با توجه به کمبود تقاضا در بازار اسپات، تردید خود را درباره معاملات با قیمت ۴۰ دلار به ازای هرهاندردویت بیان کردند. یک توزیع‌کننده اعلام کرد که کارخانه‌ها تمایل دارند تا قیمت پایه را به ۴۰ دلار به ازای هر هاندردویت افزایش دهند، این درحالی است که برخی تولیدکنندگان تخفیف قیمتی ارائه می‌دهند.

همچنین یک تولیدکننده، زمان‌ آماده‌سازی محصولات نورد گرم را شش هفته اعلام کرد.

نقل قول روز

با این حال، یک توزیع‌کننده در بازار اظهار داشت: اگر بخواهیم منطقی باشیم، فکر نمی‌کنم کسی حاضر به پرداخت ۴۰ دلار به ازای هر هاندردویت و بالاتر باشد و کارخانه‌ها درحال استفاده از ۷۰ درصد ظرفیت خود هستند. من فکر می‌کنم تقاضای کافی برای حمایت از قیمت ۴۰ دلار به ازای هر هاندردویت نخواهد بود./ فولادبان

دیدگاه ها
×