چت

دلیل رونق سهام فولاد مبارکه در بورس

سید علی پزشک مدیر امور عمومی شرکت فولاد مبارکه در خصوص برنامه ها و استراتژی های این شرکت در سال ٩٨گفت: فولاد مبارکه با چهار رکورد تولید، سال ٩٨ را به خوبی آغاز کرد. به طوری که با میزان تولید ۶۶٨ هزار تن و فروش ۵٠٣ هزار تن، درآمد بالغ بر ٢٣٠٠ میلیارد تومانی شرکت در فروردین ماه محقق شد. این میزان تولید و فروش نوید بخش آغاز سال خوبی برای فولاد است.

دلیل رونق سهام فولاد مبارکه در بورس

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال جاری با توجه به تولیدات خود در فروردین ماه به رکورد دیگری دست یافت. این شرکت سال 98 را با روند تولید و فروش مناسبی آغاز کرده است. سود آوری معقول همراه با اجرای پروژه ها و طرح های توسعه پیش رو در تکمیل و پایداری سودآوری زنجیره فولاد مبارکه، آینده ای است که برای این شرکت پیش بینی می شود. همچنین به دلیل بازده 120 درصدی سهام فولاد مبارکه در سال گذشته، می توان گفت سهامداران این شرکت سال خوبی را پشت سر گذاشته و سال 98 را با امید به کسب سود بیشتری آغاز کرده اند.

سید علی پزشک مدیر امور عمومی شرکت فولاد مبارکه در خصوص برنامه ها و استراتژی های این شرکت در سال 98 گفت: فولاد مبارکه با چهار رکورد تولید، سال 98 را به خوبی آغاز کرد. به طوری که با میزان تولید 668 هزار تن و فروش 503 هزار تن، درآمد بالغ بر 2300 میلیارد تومانی شرکت در فروردین ماه محقق شد. این میزان تولید و فروش نوید بخش آغاز سال خوبی برای فولاد است.

طرح های تاثیر گذار فولاد در سال 98

وی افزود: در سال جاری طرح های توسعه تاثیری گذاری به بهره برداری خواهد رسید. کارخانه کنسانتره فولاد سنگان به میزان 5 میلیون تن در سال، می تواند در تکمیل و پایداری سود آوری زنجیره فولاد مبارکه نقش به سزایی داشته باشد و از این طریق ریسک مواد اولیه تولید فولاد نیز کاهش می یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: فولاد سفید دشت با ظرفیت 1میلیون تن، نیروگاه سبا با ظرفیت 25مگاوات و تصفیه فاضلاب شهرهای مجاور با ظرفیت 450 لیتر بر ثانیه از دیگر پروژه های شرکت فولاد مبارکه است. پزشک گفت: جمع تولید محصولات شرکت در سال 97 معادل 6میلیون و 775 هزار تن بوده است. همچنین در سال 97، افزایش ظرفیت اسمی ناحیه فولاد سازی سبا به 1.5میلیون تن و گذر از تولید 110 میلیون تن فولاد خام از ابتدا تا کنون محقق شده است.

منبع:دنیای معدن

×