چت

در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران محقق شد

افتتاح طرح آبرسانی سالم به روستاهای بخش مرکزی اهواز در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران.

در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران محقق شد

در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران محقق شد:

افتتاح طرح آبرسانی سالم و پایدار به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات از توابع بخش مرکزی اهواز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، با بهره برداری از تاسیسات آبرسانی گروه ملی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات در اهواز آب شرب سالم و پایدار در اختیار مردم  شریف این مناطق قرار گرفت.

شهرام خطیبی، معاون فنی و بهره برداری در این خصوص اظهار کرد:
 بهره برداری از خطوط انتقال جدید این طرح، آب آشامیدنی مردم منطقه به میزان سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز به شکل پایدار تامین شد و آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال شامل چهار کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر و ۲ کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلیمتر و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی آبرسانی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات با جمعیت ۷۵۰۰ نفر انجام شد.

خطیبی در ادامه بیان نمود پیش از این آب آشامیدنی این ۲ روستا از تاسیسات شهدای جهاد تامین می‌شد اما به دلیل قدیمی و فرسوده بودن خطوط آب و وجود  شکستگی‌های فراوان، آب شرب منطقه از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نبود.

اکنون با بهره‌برداری از تاسیسات و خطوط جدید و با اتصال به تصفیه خانه گروه ملی  میزان آب آشامیدنی از لحاظ کمیت و کیفیت مناسب و افزایش یافته که موجب رضایتمندی اهالی این روستاها شده است.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران

دیدگاه ها
×