چت

بودجه ۱۴۰۰ به نفع فولاد

قیمت پایه محصولات فولادی بالا رفته ولی به دلیل عدم ثبات در قیمت ارز و از طرفی کاهش نرخ جهانی موجب شده‌اند که محصولات معامله نشوند و یا با قیمت پایه معامله و یا حتی از تابلو حذف شوند.

بودجه ۱۴۰۰ به نفع فولاد

مهدیه آهاری کارشناس بورس کالا درخصوص مصوبه مجلس مبنی بر تخفیف ۵۰ درصدی به فولادی ها در بودجه ۱۴۰۰ به خبر بورس اینطور بیان کرد:این موضوع روی عملکردهای شرکت‌های فولادی قطعا تاثیر مثبتی خواهد گذاشت؛ اما متاسفانه هنوز این موضوع در بورس کالا لحاظ نشده و در چند هفته اخیر بازار با تقاضای جدید مواجه نبوده و معامله‌ای صورت نگرفته است.

البته لازم به ذکر است؛ قیمت پایه محصولات فولادی بالا رفته ولی به دلیل عدم ثبات در قیمت ارز و از طرفی کاهش نرخ جهانی موجب شده‌اند که محصولات معامله نشوند و یا با قیمت پایه معامله و یا حتی از تابلو حذف شوند.

به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها این فرمول هنوز در بازار تاثیر نگذاشته است؛ اما در صورت ثبات قیمت‌ها می‌توانیم شاهد روند خوبی در بازار باشیم.

ازسوی دیگر به دلیل رابطه مستقیم بین بورس کالا و بورس اوراق باید گفت، اگر محصولات در بورس کالا به خوبی معامله شود قطعا روی بورس اوراق هم تاثیر خواهد گذاشت./افکار نیوز

دیدگاه ها
×