چت

بهره‌برداری از عظیم‌ترین پروژه کنسانتره‌سازی در شرق کشور

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در کوران تحریم‌ها با اتکا به مهندسان و متخصصان داخلی و بدون حضور کارشناسان خارجی، عظیم‌ترین پروژه کنسانتره‌سازی در شرق کشور به ظرفیت پنج میلیون تن را مورد بهره‌برداری قرار داد.

بهره‌برداری از عظیم‌ترین پروژه کنسانتره‌سازی در شرق کشور

مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در ارتباط با بهره‌ گیری از نیروهای متخصص داخلی در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، تاکید کرد: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در کوران تحریم‌ها با اتکا به مهندسان و متخصصان داخلی و بدون حضور کارشناسان خارجی، عظیم‌ترین پروژه کنسانتره‌سازی در شرق کشور به ظرفیت پنج میلیون تن را مورد بهره‌برداری قرار داد.

این افتخارآفرینی مهندسان جوان داخلی در چهارمین جشنواره ملی حاتم(حمایت از تولید ملی) با محوریت اجرای موفق پروژه‌های عظیم ملی با استفاده از توان متخصصان داخلی عنوان برتر را به دست آورد و موفق به کسب تقدیرنامه ملی شد. این مهم فولاد سنگان را در ردیف کارخانجاتی قرار داده است که با تولید و حمایت از تولید داخلی، افتخار آفرینی کرده و به حق می‌توان این شرکت را  فرزند تحریم دانست که با اعتماد به جوانان ایرانی، توانستند پروژه عظیمی را به بهره‌برداری برسانند.

بدون شک شرکت با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در عینیت‌بخشی به شعار سال یعنی «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد و به امید خدا در ساخت پروژه‌های توسعه‌ای، با تکیه بر توان داخلی اقدام می‌کند.

امرایی در پایان ضمن تاکید بر مقوله آموزش، یادآور شد: شرکت فولاد سنگان در حوزه آموزش و جانشین‌پروی، با تشکیل هسته دانشی، سنگ بنای مدیریت استعدادها در سازمان و جانشین‌پروری را بنا کرده است و با توجه به سیستم نظام‌مند و سیاست‌های ابلاغی صورت گرفته از سوی فولاد مبارکه در خصوص جذب و آموزش نیروی انسانی، این شرکت نیز مطابق با استانداردها و گردشکارهای موجود پس از برگزاری آزمون و همچنین آموزش‌های تئوری و عملی، مراحل جذب ، گزینش و به کارگیری از نیروی انسانی مورد نیاز را انجام خواهد داد./خبر فارسی

دیدگاه ها
×