چت

افزایش ۱۰ درصدی تولید فولاد خام کشور

بررسی آمارهای منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رشد ۸/ ۹ درصدی تولید فولاد خام با تولید بیش از ۱۳ میلیون و ۱۰ هزار تن فولاد خام در دوره زمانی ۷ماهه (از آغاز امسال تا پایان مهر) در همسنجی با سال گذشته را نشان می دهد.

افزایش  ۱۰ درصدی تولید فولاد خام کشور

بررسی آمارهای منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید بیش از ۱۳ میلیون و ۱۰ هزار تن فولاد خام در دوره زمانی ۷ماهه (از آغاز امسال تا پایان مهر) و رشد ۸/ ۹ درصدی آن در همسنجی با پارسال است.در مدت یاد‌شده ۱۱ میلیون و ۴۲۸ هزار تن محصولات فولادی، ۱۳۷ هزار و ۶۰۰ تن کاتد مس و ۲۱۱ هزار و ۷۰۰ تن شمش آلومینیوم تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال به ترتیب ۸/ ۳ درصد، ۱/ ۷۶ درصد و ۳ درصد رشد داشته است.

برپایه این گزارش از آغاز امسال تا پایان مهرماه تولید آلومینا با کاهش نیم‌درصدی در مقایسه با ۷ماهه پارسال به ۱۳۹ هزار و ۶۰۰ تن رسید. همچنین تولید سنگ آهن با رشد ۸/ ۸ درصدی به ۲۱ میلیون و ۱۱۶ هزار تن و کنسانتره زغال‌سنگ با رشد ۸/ ۱۰ درصدی به ۸۷۳ هزار و ۳۰۰ تن افزایش یافت. بر پایه آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۷ماهه امسال بیش از ۳۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تن سیمان در کشور تولید شد که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته ۳درصد کاهش داشته است.

منبع:ایسنا

دیدگاه ها
×