چت

ارزآوری و اشتغال‌زایی مهم ترین اهداف فولاد هرمزگان

مدیرعامل فولاد هرمزگان ارزآوری و اشتغالزایی را بزرگ‌ترین اهداف صنعت فولاد در استان هرمزگان ذکر کرد و گفت: استقرار این صنعت در کنار دریا مزیت بزرگی است که از آن باید استفاده مناسبی کرد.

ارزآوری و اشتغال‌زایی مهم ترین اهداف فولاد هرمزگان

مهندس ارزانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان که در ضیافت افطاری تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و معادن استان به میزبانی آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس سخن می‌گفت، افزود: توسعه صنعت فولاد هرمزگان با چشم‌اندازی بلند‌مدت در دستور کار است.

وی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهوری در سال ١٣٩٢مبنی برتولید ١٠میلیون تولید فولاد در هرمزگان گفت: همه دستگاه‌ها باید برای تحقق این امر تلاش کنند و قطعا با تولید این حجم فولاد در این استان،شاهد رشد قابل توجه اقتصاد منطقه خواهیم بود. مهندس ارزانی با تاکید بر ارز‌آوری و اشتغال حاصل از فعالیت مجموعه‌های فولادی استان افزود: بی‌تردید رشد و توسعه صنعت فولاد، رونق تولید، بالندگی معیشت و اقتصاد استان هرمزگان را در پی خواهد داشت و این همان چیزی است که مقام معظم رهبری هم در ابتدای سال خواستار شدند.

فولاد هرمزگان در افق ۱۴۰۴

وی یادآور شد: موقعیت جغرافیایی فولاد هرمزگان امتیاز بسیار خوبی برای سند چشم‌انداز توسعه فولاد در افق ۱۴۰۴ است که بر مزیت‌های اقتصادی این بنگاه عظیم هرمزگان افزوده است. مهندس ارزانی با اشاره به شرایط ویژه کشور گفت: سیاست‌های تشویقی را برای صادر کنندگان در نظر بگیریم و سعی کنیم قوانین را در جهت تسهیل در صادرات و حمایت از صادرکنندگان تصویب و اجرایی کنیم. وی تاکید کرد باید کسانی را که در این شرایط سخت ارز وارد کشور می‌کنند تشویق کرد.

منبع:دنیای اقتصاد

×