چت

آغاز عظیم ترین بازسازی جهانی توسط AFR

به گزارش منبع معتبر AFR، BHP Group Ltd، بزرگترین شرکت معدنی جهان، بازسازی عظیمی را در تمامی فعالیت‌های خود در سطح جهان آغاز کرده است. این بازسازی شامل تغییرات از برنامه ریزی معدن تا کاهش اثرات زیست محیطی و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

آغاز عظیم ترین بازسازی جهانی توسط AFR

آغاز بزرگترین بازسازی جهانی توسط BHP، گزارش AFR

به گزارش فولاد 24 به نقل از AFR، BHP Group Ltd.، بزرگترین شرکت معدنی جهان، بازسازی عظیمی را در تمامی فعالیت‌های خود در سطح جهان آغاز کرده است. این بازسازی شامل تغییرات از برنامه ریزی معدن تا کاهش اثرات زیست محیطی و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

گزارش AFR بدون اشاره به منبع خاصی از کسب این اطلاعات، اعلام کرد که تغییراتی که توسط مدیرعامل مایک هنری انجام می‌شود، منجر به انحلال چندین تیم متخصص و تجمیع وظایف آنها به‌منظور ساده‌سازی عملیات و کاهش هزینه‌ها می‌شود. همچنین اعلام شده که واحدهای کالایی از این پس مسئولیت بیشتری در خودکفایی خواهند داشت.

در پاسخ به سؤالات Bloomberg News، BHP اظهار کرد که به منظور بهبود مداوم در روند کاری خود، تغییراتی برای هماهنگ‌تر کردن فعالیت‌های کاری و پشتیبانی از تصمیم‌گیری‌های سریعتر ایجاد کرده است.

 

تاثیر کاهش سود کسب و کار نیکل بر شرکت های معدنی بزرگ

در نیمه اول مالی خود، BHP با رکود شدید سود مواجه شده است، به خصوص به دلیل کاهش سود کسب‌وکار نیکل به مبلغ 2.5 میلیارد دلار. همچنین تورم هزینه و قیمت‌های کاهش یافته کالاها بر روی بسیاری از شرکت‌های معدنی بزرگ تأثیر گذاشته است.

به گزارشات مالی BHP، هزینه استخراج از معادن همچنان بالاتر از قبل از شیوع کووید-19 است و هزینه‌های نیروی کار همچنان یکی از چالش‌های اصلی باقی‌مانده است.

در استرالیا، رئیس کشور BHP، جرالدین اسلاتری، در یک پیام به کارکنان تغییرات در عملکرد شرکت را توضیح داده ولی اطلاعاتی از تعداد کارکنانی که تحت تأثیر قرار می‌گیرند، ارائه نشده است.

 

دیدگاه ها
×