چت

اصلاحیه عوارض صادراتی به سازمان مالیاتی و گمرکات کشور

وزیر اقتصاد اعلام کرد: فردا اصلاحیه عوارض صادراتی به سازمان مالیاتی و گمرکات کشور ابلاغ می‌شود، بنابراین اصلاح عوارض صادراتی را از فردا اجرا شده تلقی کنید.

اصلاحیه عوارض صادراتی به سازمان مالیاتی و گمرکات کشور

وزیر اقتصاد اعلام کرد

فردا اصلاحیه عوارض صادراتی به سازمان مالیاتی و گمرکات کشور ابلاغ می‌شود، بنابراین اصلاح عوارض صادراتی را از فردا اجرا شده تلقی کنید.

 سید احسان خاندوزی امشب در صد و بیستمین جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی گفت: آمار صادرات کشور نشان می‌دهد که توناژ صادراتی در سال جاری بیشتر شده اما ارزش صادرات کاهش یافته و امیدواریم که در سال آینده ارزش صادرات ما هم افزایش داشته باشد. وی ادامه داد: برج چهار مصوبه بند ز تبصره شش بودجه اعلام شد که براساس آن عوارض صادراتی افزایش یافت و موجب شکایت بخش خصوصی شد. بر این اساس، اصلاحیه به دولت رفت و و عوارض کاهش یافت و عدد دو درصد علی الحساب نیز با فرض ابلاغیه برج چهار بود.

موافقت دولت با بخش خصوصی


وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت با پیشنهاد شورای دولت و بخش خصوصی موافقت کرده است، اظهار داشت: از فردا و بلافاصله پس از نشست امشب شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی،  این مصوبه ابلاغ می‌شود و در آینده هم عوارض اصلاح شده خواهد بود.

خاندوزی با بیان اینکه ما می‌خواهیم اراده خود را برای کمک به صادرکننده نشان دهیم، تصریح کرد: از فردا صبح اصلاحیه عوارض صادراتی به سازمان مالیاتی و گمرکات کشور ابلاغ می‌شود و شما مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی را در اصلاح عوارض صادراتی از فردا اجرا شده تلقی کنید./ ایلنا

دیدگاه ها
×