چت

بازار 4 سپتامبر فولاد در چین

شرایط قیمتی پایدار و بازار فیزیکی با رشد قیمت همراه بود.

بازار 4 سپتامبر فولاد در چین

به گزارش فولاد24 به نقل از پلنر؛(خلاصه بازار چین در چهارم سپتامبر) بازار چین همچنان در روند صعودی ثابت است و سیاست املاک و مستغلات به حمایت از قیمت نفت امروز کمک می‌کند. قراردادهای آتی HRC زیر خط فشار 4000 rmb قرار داشتند و به نظر می رسد برای عبور از این خط به قدرت بیشتر و احساسات قوی تری نیاز است. معاملات محلی دیبار 30-50 Rmb/t در فروش گرم است در حالی که HRC نمی تواند نرخ مشابهی را برای قیمت بهتر دریافت کند.

تأیید شده است که منطقه تانگشان 30٪ ظرفیت کارخانه زینتر را کنترل می‌کند، اما تأثیر آن تا کنون چندان زیاد نیست. کارخانه های پیشرو در بازار صادرات پایه جدید را کمی بالاتر برای آزمایش پذیرش بازار تازه کردند، در حالی که پایگاه جدید فضایی برای مذاکره بیشتر داشت.

با افزایش شدید قیمت، سفارش جدید صادراتی از نظر حجم کندتر است و برخی تردیدها در سمت خریدار برای ارائه پیشنهاد بالاتر اتفاق می‌افتد. شاخص بیلت محلی در حدود 3580 rmb و شاخص صادرات فولاد +1 USD. مواد اولیه برای کک بسیار قوی است که زغال سنگ کک‌سازی در صبح ۷ درصد افزایش یافت و بعد از ظهر مقداری کاهش یافت.

بازار در شرایطی صعودی قرار دارد و سیاست‌های آینده بیشتر است و تقاضا در ماه سپتامبر در منطق افزایش می‌یابد. آژانس‌های پیشرو مانند Mysteel یا سایر شرکت‌ها نرخ فولاد بهتری را در 15 تا 20 روز آینده پیش‌بینی می‌کنند.

شمش داخلی روی عدد 3580 یوان در تن رشد 7 درصدی قیمت زغالسنگ کک شو

کاهش 30 درصدی سینتر سازی در تانگشان کلید خورد

مای استیل و بیشتر مراکز تحلیلگر بازار، رشد قیمت از دو هفته آینده را پیش بینی کرده اند

 

قیمت روز مقاطع فولادی

دیدگاه ها
×