چت

تعدیل محدود بین 10 تا 30 یوانی بازار فولاد چین

شمش داخلی با ارقامی در حدود 3570 یوان در تن ثبت شده و انتظار می‌رود که تا طولانی‌ترین تعطیلات منتظر بماند.

تعدیل محدود بین 10 تا 30 یوانی بازار فولاد چین

به گزارش فولاد  24 به نقل از موسسه پلانر،بازار 16 ژانویه: اوضاع بازار چین بدون تغییر قابل توجهی ادامه دارد، حتی با تغییراتی که در برخی از عوامل اتفاق افتاده بود. مشاهده می‌شود که از روز 16 ژانویه، بازار با تعدیل محدود بین 10 تا 30 یوان روبرو شده است، در حالی که نگرش کارخانه‌ها ثابت است و تلاش می‌کنند تا میزان تخصیص را کاهش دهند. در ادامه روز، بازار با قدرت به ادغام بازار سهام و همچنین بازگشت به سمت صنعت سنگ‌آهن، ادامه دارد و در پایان تغییر چندانی اتفاق نمی‌افتد.

وضعیت بازار صادراتی نیز مشابه روزهای گذشته است و پایه کارخانه‌ها به اضافه‌ فروش سودآورانه کاهش نمی‌یابد. نرخ‌ها حول مقدار دیروز حفظ می‌شود. شاخص بیلت محلی در حدود 3570 یوان و شاخص صادرات فولاد بدون تغییر باقی می‌ماند. بازار مواد خام به سرعت تغییر می‌کند و SWAP سنگاپور کمی بعد از ظهر امروز چند دلار افزایش یافت. وضعیت کک نیز به نظر مثبت نمی‌آید. در حال حاضر بازار در تلاش برای مقابله با نقطه کلیدی HRC و Debar با هزینه کمتر است. با وجود نوسانات کم و حتی کاهش عرضه توسط برخی تولیدکنندگان، بازار فیزیکی فولاد چین امروز با کاهش قیمت‌های 10 تا 30 یوانی مواجه شد.

اصلاح قیمت نیز در بازار فیوچرز انجام گرفته است. شمش داخلی با ارقامی در حدود 3570 یوان در تن ثبت شده و انتظار می‌رود که تا طولانی‌ترین تعطیلات منتظر بماند.

دیدگاه ها
×