چت

تحولات قیمت و اخبار جهانی فولاد 8 مارس 2024

افزایش قیمت های HRC توسط Cleveland-Cliffs و Nucor نشان دهنده تغییرات در بازار فولاد است که ممکن است بر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تأثیر بگذارد. همچنین، تلاش های CSN برای مقابله با واردات نامنصفانه و کاهش هزینه ها نشان دهنده تمایل شرکت به بهبود عملکرد و رقابتی ماندن در بازار است. این تحولات ممکن است بر روند بازار فولاد و اقتصاد کلان کشورهای مرتبط تأثیر گذار باشد.

تحولات قیمت و اخبار جهانی فولاد 8 مارس 2024


افزایش حداقل قیمت های HRC توسط Cleveland-Cliffs و Nucor

به گزارش فولاد 24 به نقل از فست مارکت؛ دو کارخانه نورد تخت در ایالات متحده، Cleveland-Cliffs و Nucor، به دنبال افت سریع در قیمت های فولاد، اقدام به افزایش حداقل قیمت های پایه ورق نموده اند. Cleveland-Cliffs حداقل قیمت پایه خود را به 42 دلار برای هر صد وزن اعلام کرده است، در حالی که Nucor قیمت خود را به 41.25 دلار برای هر cwt افزایش داده است.

CSN درخواست تحقیقات ضد دامپینگ برای واردات فولاد روکش شده

شرکت فولادسازی برزیلی، CSN، از دولت برزیل درخواست کرده است تا تحقیقات ضد دامپینگ را در مورد واردات Galvalume و فولاد گالوانیزه گرم از کشور Ching آغاز کند. این اقدام جهت مقابله با واردات نامنصفانه و رقابت غیر عادلانه از سوی شرکت های خارجی انجام شده است.

 کاهش هزینه ها و تلاش برای بهبود عملکرد شرکت CSN

شرکت CSN اقداماتی را برای کاهش هزینه ها و بهبود عملکرد خود انجام داده است. این اقدامات شامل ارزیابی مجدد خرید اسلب از شرکت های شخص ثالث برای پوشش است. این تلاش منجر به کاهش هزینه تولید و افزایش حاشیه سود شرکت در بازارهای داخلی و صادراتی می‌شود.


 

دیدگاه ها
×