چت

بازار جهانی فولاد 26 آوریل 2024

صادرکنندگان فولاد ساحل غربی ایالات متحده معاملات فعالیت زیادی با هند دارند: علیرغم کاهش تقاضا برای واردات قراضه فولاد در سه ماهه اول، قیمت‌های واردات ضایعات فولادی در هند نوسان دارند.

بازار جهانی فولاد 26 آوریل 2024

صادرکنندگان فولاد ساحل غربی ایالات متحده معاملات فعالیت زیادی با هند دارند:

در حالی که به انتخابات نزدیک می‌شویم و نگرانی‌ها از تضعیف احساسات مرتبط با کاهش قیمت فولاد محلی در هند افزایش می‌یابد، صادرکنندگان فولاد ساحل غربی ایالات متحده حداقل پنج محموله را با قیمت‌های تقریباً ثابت به هند فروخته‌اند. این معاملات در حالی صورت گرفته است که به سمت فصل باران‌های موسمی نزدیک می‌شویم.

قیمت‌های واردات ضایعات فولادی در هند در حال نوسان است:

علیرغم کاهش تقاضا برای واردات قراضه فولاد در سه ماهه اول، قیمت‌های واردات ضایعات فولادی در هند نوسانی دارند. این افزایش قیمت‌ها در میان کمبود مواد قراضه در کشور و تأثیرات فصل باران‌های موسمی اتفاق می‌افتد.

پیش بینی رشد قیمت فولاد در چین در سه ماهه دوم 2024:

کارشناسان صنعت پیش‌بینی می‌کنند که در سه ماهه دوم 2024، قیمت محصولات فولادی در چین افزایش خواهد یافت. این افزایش به دلیل تقاضای افزایشی برای محصولات فولادی و استفاده از اقدامات محرک اقتصادی است.. 

موجودی کلاف نورد در صنعت فولاد چین کاهش یافته است:

 موجودی‌های کلاف نورد در صنعت فولاد چین به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است، که این موضوع می‌تواند به افزایش قیمت‌های فولاد در این کشور منجر شود.

دیدگاه ها
×