چت

افزایش قیمت‌ها در بازارهای فیزیکی چین

به گزارش فولاد 24، بازار فولاد چین در روز 21 فوریه تحولات متنوعی را تجربه کرد که باعث باقی‌ماندن طرفین در جایی که هستند شد و تنها پیامدهای مالی را نتیجه داد.

افزایش قیمت‌ها در بازارهای فیزیکی چین

به گزارش فولاد 24، بازار فولاد چین در روز 21 فوریه تحولات متنوعی را تجربه کرد که باعث باقی‌ماندن طرفین در جایی که هستند شد و تنها پیامدهای مالی را نتیجه داد. در معاملات آتی فولاد، نوسانات بالا و پایین 2 دوره به تغییراتی مستقل نیاز داشت که تحولات بازار را شکل داد و واقعیت‌های جدیدی را معرفی کرد. قیمت‌های محلی در تلاش برای افزایش به میزان 10-20 Rmb/t هستند، در حالی که قیمت سه ماهه shagang برای تطابق با وضعیت جدی تغییر می‌کند.

 افت قیمت کک و سنگ‌آهن در بازار بازارهای فیزیکی و فیوچرز

در بازار صادرات، پیشنهادات بهبود یافته‌ای را مشاهده می‌کنیم و برخی از معاملات سریع به عمل می‌آید. شاخص بیلت محلی و شاخص صادرات فولاد افزایش یافته است. همچنین، مواد خام برای IO تحت فشار هستند و سیاست جدید زغال‌سنگ استان شان شی ممکن است به زودی عرضه کک را کاهش دهد. تخمین زده می‌شود که بازار نیاز به زمان بیشتری برای هضم موجودی بالاتر در 2-3 هفته آینده دارد و ممکن است با مداخلات سیاستی در نرخ فعلی مواجه شود. در کل، افزایش قیمت‌ها در بازارهای فیزیکی و فیوچرز و افت قیمت کک و سنگ‌آهن مشاهده می‌شود.


 

دیدگاه ها
×