چت

افزایش کرایه حمل کالا از 12 خرداد 1403

به گزارش فولاد 24؛ از تاریخ شنبه دوازدهم خردادماه 1403 نرخ کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا، بر اساس شاخص تن کیلومتر به‌روزرسانی می‌شود.

افزایش کرایه حمل کالا از 12 خرداد 1403

فعالان حمل و نقل جاده‌ای کالا اعلام کردند که از شنبه 12 خرداد 1403، شاخص تن کیلومتر حمل کالا به‌روزرسانی شده است.

به گزارش فولاد24، در کانال‌های کامیون‌داران و رانندگان کامیون اعلام شده است که بر اساس اطلاعات منتشرشده از سوی کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان سراسری کشور، نرخ کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای کالا از تاریخ 12 خرداد 1403 بر اساس شاخص تن کیلومتر به‌روزرسانی می‌شود.

رانندگان در سراسر کشور می‌توانند اطلاعات لازم را از تشکلات و انجمن‌های صنفی منطقه خود کسب کنند. این اقدام با هدف بهبود وضعیت اقتصادی رانندگان و تطبیق کرایه‌ها با شرایط روز صورت گرفته است.

پیش از این، دبیر انجمن کارگری رانندگان ناوگان جاده‌ای حمل کالای استان اصفهان نیز در تاریخ 5 خرداد 1403 از افزایش قریب‌الوقوع کرایه‌ها و به‌روزرسانی شاخص تن کیلومتر خبر داده بود و اعلام کرده بود که مجوز تعدیل نرخ شاخص تن کیلومتر و کرایه حمل کالا به زودی اخذ و عملیاتی خواهد شد.

این تغییرات می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر هزینه‌های حمل و نقل و قیمت نهایی کالاها داشته باشد و نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی رانندگان ایفا کند.

دیدگاه ها
×