چت

شرکت تجهیزات صنعتی دانیلی

دانیلی (Danieli) به‌عنوان یکی از سه مهره‌های اصلی شرکت‌های فعال درزمینهٔ طراحی و ساخت گیاهان برای تولید فلزات در نظر گرفته می‌شود. دانیلی در سال 1958 عنوان شرکت به خود گرفت. همچنین دانیلی در این سال‌ها از فرصت ABS یا (Acciaierie Bertoli Safau) استفاده کرد.

شرکت تجهیزات صنعتی دانیلی

شرکت دانیلی

دانیلی (انگلیسی: Danieli) شرکت مهندسی و ساخت ایتالیایی است، که درزمینهٔ احداث کارخانجات، ساخت تجهیزات صنعتی و تولید ماشین‌آلات، تولید فولاد و محصولات فلزی فعالیت می‌نماید.

شرکت دانیلی

فقط پنج یا شش شرکت فعال درزمینهٔ طراحی و ساخت تکنولوژی برای تولید فلزات وجود دارد و دانیلی (Danieli)به‌عنوان یکی از سه مهره‌ اصلی این شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود. برای این منظور شرکت دانیلی در پروژه متامورفیس 2 با شعار یک‌قدم جلو در حال دستیابی به این فناوری‌ها است. هدف (Metamorphosis 2) این است که نوآوری‌ها را درروش های عملیاتی و به‌تبع آن سازمان، به‌منظور افزایش رقابت فنی و اقتصادی (Capex + Opex)، سرعت، کیفیت و خدمات به مشتریان، و مدیران دوره‌های بازآموزی، به‌طوری‌که آن‌ها قادر به پاسخگویی به خواسته‌های دنیای امروز هستند. علی‌رغم این روند تحول بزرگ، دانیلی قصد دارد مفهوم واحد تجاری را با اصلاح و بهبود گروه‌های کاری ازلحاظ ادغام افقی حفظ کند.

قیمت روز مقاطع فولادی

تاریخچه

تاریخ تأسیس این شرکت به سال 1914 بازمی‌گردد. در این سال تیمو و خانواده آنجلینی سهامدار یک شرکت آمریکایی که در ایتالیا تأسیس‌شده بود بودند. این شرکت اولین کوره الکتریکی را در ایتالیا ساخته بود. پس از دوران جنگ کارخانه فولادسازی تعطیل شد. تیمو دانیلی و برادرش کاربرد این کارخانه را به تولید ماشین‌ابزار تغییر دادند. در سال 1929 این کارخانه به اولین مرکزی تولید ابزاردستی و کشاورزی تبدیل شد. بعد از تولید ماشین‌آلات کشاورزی پسر ماریو لوئیجی دانیلی تصمیم به تولید ماشین‌آلات تولید فولاد کرد.

کارخانه دانیلی

دانیلی در سال 1958 عنوان شرکت به خود گرفت. در این سال‌ها یعنی از سال 1950 اقتصاد ایتالیا دچار تغییر و تحول و رشد شد و همین مسئله باعث شد که زیرساخت‌ها، مدارس و مسکن تعمیر و یا ساخته بشوند و تقاضا برای میلگرد افزایش پیدا کند. دانیلی توانست این روند را باعرضه ماشین‌آلات کوچک، مانند غرفه‌های نوردی، مدیریت کند. محصولات شرکت دانیلی کمک کم باقیمت‌های بالا به کشورهای آلمان، ژاپن و آمریکا وارد شد. اولین مینیمال در آلمان نصب شد و اولین ریخته‌گری مستمر در ایتالیا برای گروه ریوا نصب شد. این موفقیت‌ها به اسپانیا، ایالات‌متحده آمریکا و شرق دور نیز کشیده شد.

اولین سفارش بزرگ دانیلی برای یک کارخانه فولاد کامل در جمهوری دموکراتیک سابق آلمان قرار داشت. گردش مالی این شرکت 25 میلیون یورو بود و اشتغال آن به 1700 نفر افزایش یافت. خانم سسیلیا دانیلی، مدیر بخش مالی واداری این گروه از سال 1977، مدیرعامل منصوب شد و آقای جیانپیترو بنتیتی، مدیر فروش گروه از سال 1977، به‌عنوان مدیر مهندسی منصوب شد.

تاریخچه دانیلی

در آغاز دهه 1980، به لطف حجم سفارشات جدید افزایش یافت و این سفارشات در کشورهایی همچون آمریکای مرکزی، نیجریه، اروپا و ایالات‌متحده آمریکا و همچنین از بعضی از مهم‌ترین کارخانه‌های تولیدی در اتحاد جماهیر قرار داشتند. شرکت دانیلی توانست با توجه به گسترش کسب‌وکار سرمایه‌گذاری کند. در سال 1976 فروش دانیلی به 26 میلیون یورو رسید و تعداد نیروهای این شرکت به 1489 نفر رسید. این سرمایه‌گذاری‌ها عمدتاً در خرید شرکت‌هایی بود که در بخش‌های مربوط به تولیدات فولادی بودند. در میان این شرکت‌ها، شرکت‌هایی وجود داشتند که دارای تکنولوژی بالا و شهرت بودند. از این شرکت‌ها می‌توان به شرکت سوئدی(Morgårdshammar)، شرکت آمریکایی(Wean United Centro Maskin)،( Sund) (سوئد) و Rotelec (فرانسه).

دانیلی در آلمان و اخیراً Innoval (مرکز تحقیقاتی بخش آلومینیوم) و Lynxs (پردازش ضایعات) در انگلستان، شرکت‌های Frohling و W + K را خریداری کرده است. در سال 1999، خانم سسیلیا دانیلی، که یک زن باقدرت فوق‌العاده و سخاوتمندانه بود درگذشت.

بیوگرافی دانیلی

در اواسط دهه 1990 دانیلی خود را به یک استراتژی جدید متعهد کرد: برای مشتریان خود کارگاه‌ها و بخش‌های مهندسی را به‌صورت محلی راه‌اندازی کرد ا اوضاع ازنظر هزینه‌ها و مهارت‌های تولید رقابتی‌تر باشد. در سال 2004، نخستین کارگاه آموزشی در چین، در پکن، DME (تجهیزات متالورژی دانلی) ساخته شد، و پس‌ازآن یکی دیگر در چانگشو (شانگهای)، که امروز برابر با کارگاه Buttrio است. در همان زمان، شرکت Danieli Far East را در تایلند تأسیس کرد و در سه سال گذشته نیز دانیلی هند، Danieli Volga در روسیه و مراکز خدمات در اتریش و برزیل را به تأسیس رسانید.

پروژه هایی که زمینه پیشرفت را فراهم کرد

دانیلی برای رسیدن به اهداف خود در سال 2007 ، پروژه "متامورفیس 1" را به‌منظور بین‌المللی سازی و مدیریت یک شرکت چند فرهنگی کلیک زد. تلاش‌های متامورفوس 1، علاوه بر تعهد اقتصادی مهم، نیاز به مدیریت دارد که ذهنیت عملیاتی متفاوت را در بردارد، هرچند تاکنون نتایج مثبت بوده است.

همچنین دانیلی در این سال‌ها از فرصت ABS یا (Acciaierie Bertoli Safau) استفاده کرد. ABS در گروه Danieli به‌عنوان مدرسه برای مهندسین فرآیند در منطقه رقابت خود است. ABS پس از حدود 10 سال افزایش یافت و برای اولین بار در ایتالیا و سه کشور دیگر در اروپا برای تولید فولادهای ویژه برگزار شد.

شرکت Danieli

مهم است که تأکید کنیم که شرکت‌های تابعه خارجی دانیلی نه‌تنها تجهیزات کارخانه را تولید می‌کنند، بلکه محصولات را طراحی و مدیریت می‌کنند. آن‌ها کارگاه‌های واقعی هستند که شامل دفاتر مهندسی، مدیران پروژه و غیره می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، این شرکت دارای 1550 مهندس در هند، تایلند، چین و ویتنام است و همان مدل را در روسیه و اوکراین تکرار می‌کند.

منبع: گروه تامین محتوای فولاد 24

دیدگاه ها
×