چت

۱۰۰ میلیارد تومان آهن آلات از منطقه آزاد انزلی صادر شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان صادرات از طریق آهن آلات داشتیم و در این سه ماهه به ۱۰ الی ۱۵ میلیون رسیده بنا بر این کاهش باید بر کالاهای دیگر متمرکز شویم تا بتوانیم در سال ۹۸ به هدفمان برسیم.

۱۰۰ میلیارد تومان آهن آلات از منطقه آزاد انزلی صادر شد

رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در جلسه کارگروه مشترک توسعه صادرات غیر نفتی و کمیته تجارت خارجی استان با اشاره به اینکه در گذشته ظرفیت تولید فولاد چهار میلیون تن بوده و امروزه به 24 میلیون تن رسیده اظهار کرد: بیش از 80 درصد صادرات منطقه آزاد انزلی آهن و فولاد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ادامه داد: در سال گذشته 100 میلیارد تومان صادرات از طریق آهن آلات داشتیم که در این سه ماهه به 10 الی 15 میلیون رسیده و با این کاهش باید بر کالاهای دیگر متمرکز شویم تا بتوانیم در سال 98 به هدفمان برسیم.

وی با اشاره به زیر ساخت‌های منطقه آزاد انزلی گفت: قابلیت افزودن 40هکتار دیگر به منطقه آزاد در جهت افزایش مراودات داریم. مسرور اعلام کرد: 27 خرداد ماه تفاهم نامه‌ مشترک بین منطقه آزاد انزلی و منطقه آزاد چابهار برای پیوستن به منطقه آزاد لوتوس روسیه امضا خواهد شد.

در ادامه جلسه «فرهاد دلق‌پوش» با بیان اینکه در ایران با کمبود ناوگان یخچال‌دار مواجه هستیم گفت: آخرین ثبت سفارشات سامانه یکپارچه مربوط به استان از یکم فروردین لغایت 12 خرداد، هزار و 604 مورد بود که از این تعداد هزار و 280 مورد به تایید نهایی رسید.

منبع:شبستان

دیدگاه ها
×