چت

فولاد هرمزگان تقدیر نامه دو ستاره را دریافت کرد

در شانزدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی با موضوع رهبری سازمانی در محیط ناپایدار، فولاد هرمزگان موفق به دریافت تقدیر‌نامه دو ستاره شد.

فولاد هرمزگان تقدیر نامه دو ستاره را دریافت کرد

علیرضا کاظمی معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در همایش تعالی سازمانی، طی فرآیندی شرکت‌ها بر اساس یک مدل تعریف‌شده از سوی دبیر خانه مربوطه وابسته سازمان مدیریت صنعتی ارزیابی می‌شوند. به گفته وی، مدل تعریف‌شده در همایش تعالی سازمانی با معیارهای رهبری سازمان، استراتژی، کارکنان، شراکت‌ها و منابع، فرآیندها، نتایج مشتریان، نتایج کارکنان، نتایج جامعه و نتایج کلیدی عملکرد است و سازمان را به‌صورت جامع مورد بررسی قرار می‌دهد و پس از ارزیابی توسط تیم ارزیابان جایزه، به هر شرکت بر اساس امتیاز کسب‌شده، سطح تعالی مورد تایید اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان دو سال گذشته در سطح تعهد به تعالی، گواهینامه مربوطه را دریافت کرد، افزود: همچنین این شرکت برای دومین بار در فرایند ارزیابی شرکت کرد و با دو پله صعود، موفق به کسب تقدیر نامه دو ستاره تعالی سازمانی شد. کاظمی خاطرنشان کرد: بر اساس مدل یاد‌شده، فولاد هرمزگان با استفاده از روش خودارزیابی، نسبت به شناسایی و تعریف پروژه‌های بهبود، اقدامات لازم را انجام داد که در نهایت اجرایی شدن این پروژه‌ها منجر به ارتقای سطح تعالی سازمانی شد.

شانزدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی با موضوع رهبری سازمانی در محیط ناپایدار، ۶ اسفند ماه با حضور ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مقامات، مدیران ارشد سازمان‌های متعالی کشور و متخصصان این حوزه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. بنا بر این گزارش، شرکت فولاد خوستان با کسب امتیاز لازم در بازه ۶۵۰ تا ۷۰۰ امتیاز موفق به دستیابی به تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی شد. شرکت‌های «مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا» و «هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» نیز موفق به کسب تندیس سیمین در بازه ۵۵۰ تا ۶۰۰ امتیاز شدند. در این همایش همچنین از ویرایش نظام نامه جایزه ملی تعالی سازمانی توسط مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و فاطمه پهلوانی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری رونمایی شد.

منبع:دنیای اقتصاد

×