چت

افزایش ۷ الی ۸ درصدی قیمت آهن را در فروردین ماه داشته‌ایم.

رئیس اتاق اصناف مشهد درباره قیمت آهن‌آلات گفت: ما در سال گذشته به صورت مستمر افزایش قیمت داشته‌ایم و در ماه جاری نیز هفت الی هشت درصد افزایش قیمت در فولاد و انواع آهن‌آلات داشته‌ایم.

افزایش ۷ الی ۸ درصدی قیمت آهن را در فروردین ماه داشته‌ایم.

محمود بنانژاد در گفت‌وگو با مشهد فوری اظهار کرد: قیمت مصالح ساختمانی با دو مولفه، قیمت تولید و قیمت در سطح عرضه مشخص می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه قیمت فولاد در جهان افزایش یافته است، ادامه داد: ما در سال گذشته به صورت مستمر افزایش قیمت داشته‌ایم و در ماه جاری نیز هفت الی هشت درصد افزایش قیمت در فولاد و انواع آهن‌آلات داشته‌ایم.

وی یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در قیمت آهن‌آلات را هزینه‌های حمل و نقل بیان کرد و افزود: از دیگر عوامل هزینه‌های انرژی و کارگری است که افزایش داشته است.

بنانژاد در خصوص قیمت سیمان گفت: در سرمای زمستان سال گذشته کارخانه‌ها تعطیل شدند و همین امر باعث افزایش قیمت سیمان شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد پیش‌بینی قیمت‌ها را دور از ذهن و عوامل مختلفی را در قیمت تاثیرگذار دانست و ادامه داد: در روال معمول تولید سیمان در کشور و خصوصا مشهد خوب است و حتی می‌توانیم سیمان مازاد را صادر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به فعالیت دوباره کارخانه‌های سیمان استان، امیدواریم کاهش قیمت سیمان را در پیش داشته باشیم./ مشهد فوری

دیدگاه ها
×