چت

آینده چیزی نیست جز افکار امروز ما، پس با کیفیت بیندیشیم

۱۸ آبان ماه، روز ملی کیفیت را بر سرامدان کسب و کار که کیفیت را سرلوحه تولید و خدمات خود می دانند و به آن می اندیشند و برای بوجود آوردنش تلاش میکنند تبریک عرض می نمایم.

آینده چیزی نیست جز افکار امروز ما، پس با کیفیت بیندیشیم

به گزارش فولاد 24 ؛

پیام مدیرعامل مجتمع صنعتی اسرایت به مناسبت روز جهانی کیفیت؛ آن هایی که کیفیت را در همه خوبی‌ها، در هوای پاک، در آب زلال، در لبخند رضایت مشتری و کارکنان، در نگاه شادمانه معلم به نتیجه امتحان شاگردان و در سبد گلی که همکاران همراه اشکهایشان، در روز باز نشستگی تقدیم رئیسشان می‌کنند، می‌شناسند.

روز ملی کیفیت فرصتی است برای ترویج اهمیت کیفیت که ضمن بزرگ داشت این روز، از خداوند مهربان خواهانیم کیفیت را در ذهن و اندیشه ما جاری فرماید تا با اعتقاد و ایمان قلبی، کیفیت را در کار، صنعت، زندگی، روابط اجتماعی و اقتصادی، نهادهای مدیریتی، ستادی و خدماتی کشوری و سایر اجزاء خرد و کلان جامعه نهادینه سازیم و ارثی گران بها برای آیندگان از خود به یادگار بگذاریم.

 امید است همه فعالان و نقش آفرینان بنگاه های تولیدی و خدماتی با همکاری و مشارکت، هم دل و هم سو، در جهت تحقق اهداف و آرمان های والا و ارتقای سطح استانداردها گام برداشته و صیانت از کیفیت محصولات و خدمات را در صدر وظایف خود قرار دهند.

علیرضا ارغائی
مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین

روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین

دیدگاه ها
×