چت

اطمینان نیپون از خرید فولاد ایالات متحده

نیپون استیل فولادساز برتر ژاپن، با وجود مخالفت اتحادیه کارگری و برخی از سناتورهای آمریکایی، مطمئن است که خرید فولاد ایالات متحده را با موفقیت تکمیل نماید.

اطمینان نیپون از خرید فولاد ایالات متحده

به گزارش فولاد 24 به نقل از پلانر؛ نیپون استیل فولادساز برتر ژاپن، با وجود مخالفت اتحادیه کارگری و برخی از سناتورهای آمریکایی، مطمئن است که خرید فولاد ایالات متحده را با موفقیت تکمیل نماید.

کاخ سفید با توجه به نقش این شرکت در تولید فولاد ایالات متحده که دولت برای امنیت ملی بسیار مهم می داند ، نیاز به بررسی جدی این معامله را ابراز نموده است. این در حالی است که ایجی هاشیموتو، رئیس نیپون استیل، در حاشیه جشن سال جدید فدراسیون آهن و فولاد ژاپن در روز جمعه به خبرنگاران گفت، من معتقدم که می‌توانیم خرید برنامه ریزی شده را با موفقیت به پایان برسانیم. وی اظهار کرد که این توافق هیچ ضرری برای آمریکا ندارد زیرا ما در راستای استراتژی‌های امنیتی اقتصادی ایالات متحده و سایر کشورهای غربی سرمایه گذاری خواهیم کرد.

هاشیموتو گفت که سرمایه گذاری قابل توجه نیپون استیل و استفاده از فناوری پیشرفته فولادسازی این شرکت ژاپنی برای ایالات متحده سودمند هم خواهد بود. وی همچنین با بیان اینکه قرارداد فعلی کارگری حفظ خواهد شد، افزود: مراقبت از کارکنان و اتحادیه کارگری تخصص ماست. 

دیدگاه ها
×