چت

گروه فولاد مبارکه؛ همتی به گستردگی ایران

سالروز شروع به کار مجتمع فولاد سبا تحت مدیریت شرکت فولاد مبارکه فرصت مغتنمی است تا به خاطر آوریم این شرکت طی سال‌های گذشته با گسترش و توسعه دامنه فعالیت‌های خود در سرتاسر میهن عزیزمان ایران کوشیده است نقش خود را به‌عنوان یک گروه صنعتی بزرگ و کارآمد در عرصه اقتصادی کشور به‌خوبی ایفا کند و در این زمینه کامیاب بوده است.

گروه فولاد مبارکه؛ همتی به گستردگی ایران

خوشبختانه مجتمع فولاد سبا در حال حاضر یکی از ‌بخش‌های مهم، موفق و اثربخش شرکت فولاد مبارکه و دارای پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید ورق فولادی در کشور با ویژگی‌های خاص و تکنولوژی مدرن بوده و ضمن تکمیل زنجیره فولاد و سبد محصولات گروه فولاد مبارکه، هم‌اکنون به نماد و سرآمد تولید ورق در کشور تبدیل شده که تولید بیش از ۱.۵ میلیون تن تختال، ورق سیاه، ورق زنگ‌نزن فریتی با گرید ۴۰۹ و ورق کششی و... تنها گوشه‌ای از افتخارات این واحد صنعتی است.

گروه فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده فولاد در کشور با دارا بودن زنجیره کامل فولاد و توانایی تولید تمامی محصولات فولادی موردنیاز کشور، سیاست‌ها و برنامه‌های توسعه خود را بر محور رونق تولید، خودکفایی در تأمین نیازهای داخلی آهن و فولاد، توسعه صنعت فولاد و بومی‌سازی، خلق دانش، ثروت و فناوری با هدف آبادانی و ارتقای امنیت و رفاه اقتصادی مردم قرار داده است. با توجه به اینکه به‌واسطه سهام عدالت، سهام‌دار اصلی این شرکت بیش از ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران‌زمین (به‌طور مستقیم و غیرمستقیم) هستند و به‌طور غیرمستقیم انتفاع فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی این گروه عظیم تولیدی به همه ایرانیان می‌رسد، می‌توان گفت شرکت فولاد مبارکه از آنِ ملت است و امروز فولاد مبارکه فقط تولیدکننده فولاد نیست و رسالت این شرکت خلق آینده بهتر برای ایران اسلامی است.

سودآوری‌های منحصربه‌فرد، خلق ثروت‌های مالی و انسانی، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های کشور در زمینه انرژی، گاز و برق و انجام مسئولیت‌های اجتماعی در تمامی حوزه‌ها از سوی گروه فولاد مبارکه، این شرکتِ خدمت‌گزار به ایران و ایرانیان را به الگوی ملی بنگاه‌داری در کشور بدل ساخته است.

با نگاهی عمیق‌تر به محل استقرار شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، به‌وضوح مشاهده می‌کنیم که سرمایه‌گذاری‌ها و حمایت‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین فولادساز کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا به گستره جغرافیای میهن عزیزمان به بار نشسته و برکاتی نظیر اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی، تأمین معاش و مهم‌تر از همه امیدآفرینی و شورونشاط بین مردم عزیزمان را به ارمغان آورده است؛ از تأسیس مجتمع فولاد سنگان خراسان در استان خراسان رضوی گرفته تا فولاد هرمزگان جنوب؛ از شرکت‌های ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و فولاد سفیددشت (یکی از طرح‌های هفت‌گانه دولت وقت) در استان چهارمحال و بختیاری گرفته تا چندین هلدینگ بزرگ که در زیرمجموعه فولاد مبارکه در بالندگی اقتصاد کشور نقش بی‌بدیلی دارند.

دستاوردهای تمامی شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه را به تمامی سیاست‌گذاران، کارکنان و کارگران خدوم و پرتلاش این مجموعه‌ها تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و برای همه فعالان صنعت فولاد کشور که با جان و دل، عمر و همت خود را در صرف استقلال و آبادانی ایران اسلامی نموده‌اند آرزوی عزت و سربلندی داریم./ ایراسین 

دیدگاه ها
×