چت

حضور فولاد24 در اولین روز نمایشگاه بین المللی ایران متافو 3 آذر ماه 1402

3 آذر ماه 1402، اولین روز برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران متافو با حضور فعال فولاد24

حضور فولاد24 در اولین روز نمایشگاه بین المللی ایران متافو 3 آذر ماه 1402

اولین روز نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران متافو تهران، با حضور فعال فولاد24 در کنار بزرگترین تولید کنندگان فولاد در ایران گذشت. 

3 آذر ماه 1402، روز اول نمایشگاه روز بسیار شلوغ و پر ترددی با حضور نام آوران برتر صنعت فولاد و آهن در سراسر ایران در پی داشت. همانطور که انتظار می رفت نمایشگاه با استفبال گسترده از بازدیدکنندگان همراه بود و و پیش بینی می شود تا پایان روز نمایشگاه بازدیدکنندگان زیادی که در صنایع آهن و فولاد و صنایع مرتبط با آن فعال هستند، از غرفه ها دیدن کنند.

بازدیدکنندگان بسیاری نیز از غرفه فولاد24 بازدید داشتند که در این بین شاهد حضور مدیران ارشد کارخانه های بزرگ فولادی ایران نیز بودیم. 

همچنین تیم فعال فولاد24 نیز از چند مجموعه از قبیل: فولاد نصر آذربایجان، میهن فولاد مهام، فرتاک پارسه، مرکز آهن، فولاد روهینا جنوب، بانک ملی و ... بازدید داشتند.

در زیر برخی از تصاویر بازدید های 3 آذر ماه 1402 را مشاهده می کنید:

 

فولاد نصر آذربایجان فولاد نصر آذربایجان فولاد نصر اذربایجان بازدید کنندگان دیدار با بانک ملی فولاد مهام بازدیدکننده از غرفه فولاد24 بازدیدکنندگان بازدید شدن شرکت فولادی مرکز آهن فرتاک پارسه سامیار مهر اکام بازدید کننده دیدار با فولاد مهام باردید کننده

دیدگاه ها
×