چت

توسعه ظرفیت تولید آهن‌اسفنجی به 1 میلیون و 200 هزار تن فولاد غدیر

روز یکشنبه مورخ 19 شهریور ماه، مدیران ارشد فولاد ۲۴ از مجتمع فولاد غدیر ایرانیان بازدید کردند که طی این بازدید مهندس پاکسیما از بهره‌برداری دستاوردهای جدید گفت.

توسعه ظرفیت تولید آهن‌اسفنجی به 1 میلیون و 200 هزار تن فولاد غدیر

توسعه میزان ظرفیت تولید آهن‌اسفنجی از 800 هزار تن به 1 میلیون و 200 هزار تن

مدیر کارخانه احیاء مستقیم آهن و فولادغدیر ایرانیان با هدف توسعه تولید آهن‌اسفنجی طی دوسال گذشته گفت؛ حدود 2 سال پیش با هدف توسعه تولید از 800 هزار تن به 1 میلیون و 200 هزار تن درسال هدف‌گذاری شد که در این شش ماه اول سال به تولید 1 میلیون تن رسیده است و تا آخر سال با افزایش 20%  به ظرفیت 1 میلیون 200 هزار تن خواهد رسید.

توسعه 4 میلیون تن گندله‌سازی

پاکسیما از پیشرفت 90% ، توسعه 4 میلیون تنی گندله‌سازی فولاد غدیر خبر داد که تا آخر سال به بهره‌برداری می‌رسد.

راه حل فولاد غدیر در برابر تعدیل بحران انرژی

پاکسیما در حضور مدیران ارشد فولاد 24 درباره تعدیل بحران انرژی؛ با توجه به درخواست وزات نیرو از برنامه‌های آتی فولاد غدیر به احداث نیروگاه خورشیدی جهت برنامه ریزی و مدیریت انرژی اشاره کرد.

مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر ایرانیان در برابر ورود دهه 80 به عرصه کار

یکی از مهمترین دغدغه‌ها در عصر حاضر، ورود نسل جوان به عرصه کارمی‌باشد، که صنایع معدنی و فولادی یزد (فولاد آلیاژی، چادرملو، فولاد یزد و غدیر) در حیطه اشتغال‌زایی برای شهروندان یزد عملکرد خوبی در اشتغال‌زایی داشته اند، لذا یکی دیگر از مشکلات مهاآباد و صنایع به کار گیری نیروی فنی متخصص می‌باشد که با همکاری آموزش و پرورش یزد و همکاری هنرستان سعی بر آموزش و به کار گیری این افراد آموزش دیده برآمده ایم.

از مسئولیت‌های اجتماعی می‌توان به شرایط بحرانی ویروس کوید 19 اشاره کرد که با ارائه خدماتی از قیبل؛ تجهیز بیمارستان‌های یزد، تهیه مواد ضد عفوفی‌کننده بود و در سال اقتصاد مقاومتی حمایت از مشاغل روستایی با تسهیلات وامی با مبلغ 1.000.000.000 ریال به روستاییان منطقه بود که بالغ بر 85% از این وام ها را بانوان روستایی به خود اختصاص داد.

دیدگاه ها
×