چت

مصاحبه اختصاصی با مدیر بازرگانی شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش

در اخرین روز نمایشگاه متالکس اصفهان، فولاد24 مصاحبه ای با خانم صحرایی مدیر بازرگانی شرکت صنایع فولاد تیکمه داش برگزار کرد.

مصاحبه اختصاصی با مدیر بازرگانی شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش

در گفت‌وگوی ویژه‌ای که با خانم نازلی صحرایی، مدیر بازرگانی شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش انجام دادیم، ایشان ضمن معرفی مجموعه، به تشریح فعالیت‌ها و دستاوردهای این واحد صنعتی پرداختند.

معرفی فولاد تیکمه داش

خانم صحرایی با اشاره به ۱۵ سال سابقه شرکت در تولید میلگردهای فولادی گفت: «مجموعه‌ی ما با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن در سال، یکی از بزرگ‌ترین واحدهای نوردی در شمال غرب کشور به‌شمار می‌آید. در سال ۱۳۹۹ نیز واحد ذوب با ظرفیت ۵۰ هزار تن به این مجموعه اضافه شده است.»

محصولات تولیدی فولاد تیکمه داش

وی در خصوص محصولات تولیدی شرکت افزود: «ما میلگردهای گریدهای A1، A2، A3 و A4 را در سایزهای ۸ الی ۳۲ میلی‌متری و مطابق با استانداردهای ملی ایران تولید می‌کنیم. همچنین میلگردهای B500B و B500C را طبق استانداردهای اروپا به بازارهای بین‌المللی صادر می‌کنیم. صادرات ما به کشورهای بلغارستان، رومانی و کشورهای حوزه سی‌آی‌اس مانند ارمنستان، آذربایجان و گرجستان انجام می‌شود. همچنین صادرات به کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، لبنان و آفریقای جنوبی نیز از دیگر فعالیت‌های ماست.»

خانم صحرایی در خصوص نحوه فروش نیز تصریح کرد: «فروش ما به دو صورت از طریق بورس کالا و فروش مازاد بر بورس به داخل عرضه شده و همچنین صادرات نیز انجام می‌شود

افتخارات و گواهینامه های شرکت تیکمه داش

از جمله افتخارات این شرکت می‌توان به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی ISO9001:2015، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 و همچنین استاندارد ملی ایران ۳۱۳۲ اشاره کرد. این شرکت همچنین موفق به اخذ گواهینامه‌های صادرات به اروپا (EN10080، EN10204، EN10025 و BS4449) شده و به‌عنوان صادرکننده نمونه و دارنده تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده شناخته شده است.

دیدگاه ها
×