چت

زمزمه بازار/ افزایش 1000 تومانی اسید بار طی یک هفته

مسدود شدن مرز پاکستان و ادامه روند نزولی قیمتها در بازار داخلی

زمزمه بازار/ افزایش 1000 تومانی اسید بار طی یک هفته

به کجا چنین شتابان ...؟
طبق برسی و تحلیلی که از بازار امروز به دست ما رسیده ، فروشندگان همچنان منتظر بالا رفت قیمت‌ها هستند چرا که با تکون خوردن بازار و نوسانات قیمت بازار تازه خریداران به خودشون می‌آیند که باید خریدی انجام بدهند. در دی ماه امسال شاهد افزایش قیمت در تمامی بازار ها خواهیم بود که بازار آهن و فولاد از این قضیه مستثی نخواهد بود و قطعا که این افزایش قیمت باعث تلاطمی در بازار خواهد بود اما کدام قشر ذی‌نفع خواهند بود و کدام قشر ضرر خواهند دادند ؟ این تغییرات قیمتی برای خریداران نهایی و محصولی که دست مشتری‌هایی که مردمان عادی هستند چه تاثیراتی خواهد گذاشت!!!

یکی از بازاریان اظهار داشت: مرز پاکستان را بستن، قیمت شمش داخلی کاهش داشت و این روند نزولی تا هفته دیگر ادامه دار خواهد بود.

طی سه روز میلگرد بالا بود و احتمالا از امروز با افت قیمت همراه می شود.

یکی از کابران وفادار مجموعه گفت: نبشی و ناودانی شکفته مشهد دیروز با قیمت 24.800 تومان در بازار معامله شد و امروز با کاهش قیمت به نرخ 23.300 تومان خرید و فروش شد.

کابری دیگر گفت: این هفته اسید بار با افزایش 1000 تومانی از قیمت 39.000 به کانال 40.000 تومانی رسید.

یکی از بازرگانان تشریح کرد: وزارت نیرو طی نامه به تولیدی ها اطلاع از قطعی گاز از اوایلل زمستان داده، که این قطعی یکی از عواملی است که باعث می شود محصولی به بازار ارائه ندهند بنابراین افزایش قیمت در پپی خواهد داشت، متاسفانه زمانی که بازار روند صعودی به خود میگیرد خریدار هم زیاد هست یعنی افزایش قیمت =  با افزایش تقاضا وزمانی که بازار روند نزولی دارد همه فروشنده هستند اما خریدارها کمرنگ می شوند.

 

با توجه به محدودیت انرژی در سراسر جهان قیمت جهانی آهن آلات در بازارجهانی افزایشی شده است.

دیدگاه ها
×