چت

نیاز آمریکا به احیای خطوط تولید آلومینیوم

آلومینیوم یک ماده اولیه در پنل‌های خورشیدی، وسایل نقلیه الکتریکی و سایر فناوری‌های پاک است که به سرعت در حال گسترش هستند. پروژه‌های تحقیقاتی جدید نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۳۵، تقاضای آلومینیوم از طرف انرژی خورشیدی ایالات متحده به طور قابل توجهی از تولید آلومینیوم فعلی ایالات متحده برای تمام مصارف نهایی فراتر خواهد رفت.

نیاز آمریکا به احیای خطوط تولید آلومینیوم

آلومینیوم یک ماده اولیه در پنل‌های خورشیدی، وسایل نقلیه الکتریکی و سایر فناوری‌های پاک است که به سرعت در حال گسترش هستند. پروژه‌های تحقیقاتی جدید نشان می‌دهد که تا سال 2035، تقاضای آلومینیوم از طرف انرژی خورشیدی ایالات متحده به طور قابل توجهی از تولید آلومینیوم فعلی ایالات متحده برای تمام مصارف نهایی فراتر خواهد رفت. 

علی‌رغم افزایش تقاضا، تولید ایالات متحده به شدت کاهش یافته است. اکثر کارخانه‌های ذوب آلومینیوم ایالات متحده از دهه 1990 تعطیل شده‌اند و تنها پنج کارخانه در حال فعالیت هستند. در نتیجه، کارگران شغل خود را از دست داده و آلومینیوم ایالات متحده جایگزین شده است. 

اتحاد BlueGreen می‌گوید که تولید آلومینیوم در چین - که اکنون منبع اکثر آلومینیوم جهان است - حدود 65 درصد بیشتر از ایالات متحده تولید آلاینده دارد.

بن بیچی، معاون تولید و سیاست صنعتی BlueGreen Alliance گفت: «از آنجایی که صفحات خورشیدی و وسایل نقلیه الکتریکی تقاضای فزاینده برای آلومینیوم را افزایش می‌دهند، ما نمی‌توانیم به تولید آلومینیوم با آلایندگی بالا در خارج از کشور وابسته باشیم که اهداف آب و هوایی مورد نظر ما را کاهش می‌دهد. "احیای تولید پاک آلومینیوم در ایالات متحده – ماده‌ای که ستون فقرات اقتصاد پاک را تشکیل می‌دهد - برای دستیابی به اهداف آب و هوایی ما ضروری است."

این گزارش نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از سرمایه‌گذاری‌های فدرال در قانون کاهش تورم، قانون زیرساخت‌های دو حزبی، قانون تولید دفاعی و موارد دیگر برای بازگشایی کارخانه‌های ذوب آلومینیوم و تأسیسات مقاوم‌سازی برای فرآیندهای تولید پاک‌تر استفاده کرد.

این سرمایه‌گذاری‌ها عبارتند از:

  • اعتبار مالیاتی تولید بدون سقف برای حمایت از تولید گسترده آلومینیوم با خلوص بالا، در میان سایر فناوری‌های پاک و مواد حیاتی.
  • 10 میلیارد دلار در دسترس سازندگان است تا فناوری‌هایی را نصب کنند که انتشار گازهای گلخانه‌ای را حداقل 20 درصد کاهش دهد.
  • حدود 6 میلیارد دلار برای تأسیسات صنعتی انرژی بر - از جمله تولیدکنندگان آلومینیوم - برای اتخاذ فناوری‌های متحول‌کننده با پتانسیل کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای عمیق.

بیچی گفت: "اگر ما به طور استراتژیک این سرمایه‌گذاری‌ها را هدف قرار دهیم، می‌توانیم کاهش تولید آلومینیوم در ایالات متحده را معکوس کنیم. این کار برای ده‌ها هزار کارگر شغل خوبی ایجاد می‌کند، از هوای پاک‌تر و احیای اقتصادی برای جوامع صنعتی حمایت می‌کند و مبارزه ما را برای تامین آب و هوای قابل زندگی تقویت می‌کند." / معدن نیوز 

دیدگاه ها
×