چت

افزایش ۱۳۵درصدی فروش پتروشیمی ارومیه

پتروشیمی ارومیه نسبت به دوره‌ی یک ماهه مشابه سال قبل حدود ۱۳۵ درصد افزایش یافته است که موضوع نشان از رشد و پیشرفت قابل توجه این شرکت در بازارهای پتروشیمی دارد.

افزایش ۱۳۵درصدی فروش پتروشیمی ارومیه

شاروم نماد بورسی شرکت پتروشیمی ارومیه، در دوره‌ی یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱با عملکرد قابل توجهی مواجه شده است. در این دوره، شاروم موفق به فروش ۱,۴۸۶,۸۵۴ میلیون ریال از محصولات خود شده است، که نسبت به دوره‌ی یک ماهه مشابه سال قبل یعنی ۱۳۵% افزایش یافته است. این افزایش چشمگیر در فروش، نشان از رشد و پیشرفت قابل توجه شاروم در بازارهای پتروشیمی دارد.

علاوه بر آن، طی عملکرد سه ماهه‌ی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، شاروم مجموعاً ۶,۹۰۴,۸۵۶ میلیون ریال درآمد فروش را به دست آورده است. این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل، یعنی ۴۰۰% رشد نشان می‌دهد. با توجه به این رشد بسیار قوی، شاروم موفق به ارائه عملکرد بسیار قابل قدردانی در بازارهای پتروشیمی شده است.

شاروم با سرمایه ثبت شده ۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به عنوان یک شرکت پتروشیمی معتبر در بازار حضور دارد. توفیق‌های اخیر شاروم در فروش و رشد قابل توجه درآمدها، نشان از عملکرد قوی و استراتژی موفق شرکت است. با توجه به عملکرد برجسته و رشد پیوسته شاروم در زمینه‌ی فروش محصولات پتروشیمی، انتظار می‌رود که شرکت در آینده‌ی نزدیک نیز به دنبال ارائه عملکرد موفق و رشد پایدار باشد./ افق تهران 

دیدگاه ها
×